Mirror Light

 
Absolut älskar denna bild! Tog den i sommras när jag och pappa sov över i båten några dagar. Hur solnedgången, ljuset och molnen speglar sig i vattnet....<3
 
Kom hem från skolan idag vid typ 4. Slutar fett sent nästan alla dagar! Sen tog jag mig ut och fotade, bilder som ni får se snart...
Nu pysslar jag, hahaha :P Var bara sååå sugen på att sätta pärlor på mina iphone-hörlurar. Har sett många med det, och älskar idén.
Hoppas ni har haft en bra skoldag ni me!
 
Kramar <3

Hi there little man!



 
Bild från Kreta. Jag såg många salamanders vid havet, så passade på att fota dom <3
 
Idag, andra riktiga skoldagen. Kul men VÄLDIGT lång. Sista lektionen va jympa så jag passade på att åka direkt hem efter det och springa. Sååå härligt att komma igång igen! Efter jag slutade med basketen har jag nästan inte tränat nånting så har skitdålig kondis hahaha :P
Imorgon blir det sovmorgon innan skolan! :D Kanske kommer ett inlägg då, sköt om er!
 
Kramar <3

Sommarlov: Kreta

I slutet av sommaren vad jag på Kreta med min bästaste mamma :D Lite tjejresa sådär haha :P Vi solade och badade massor under veckan och träffade nya underbara männinskor.
Runt 10 grader i Sverige nu, där var det runt 45 :O
Har bilder tagna under resan!
 
kramar <3
 
 
Förresten, kom bland dom 10 bästa i tvspelswebbs fototävling! :D Är såååå glad <3
 
 

Tvspelswebb Tema: Insekter

 
Klicka här för att se den större!
 

Jag är återigen med och tävlar i Tvspelswebbs fototävling, nu med temat Insekter.
Motivering: Denna bild är tagen i sommar när jag var på Kreta, Grekland. Tog denna bild vid vattnet, i en buske där det kryllade av fina fjärilar <3
 
Om jag vinner skulle jag vilja använda värdechecken på 300 kr till detta makroset med 3 st mellanringar till min Nikon! http://www.tvspelsweb.se/macroset-3st-mellanringar-nikon Av dom pengarna som är kvar köper jag gärna något annat på eran hemsida ;)
 
Kramar <3

Sommarlov: Ljusterö

Har haft ett fantastiskt sommarlov! Träffat nya vänner, solat och badat rätt mycket hahaha ;)
Efter kollot åkte jag och familjen till Ljusterö i två veckor, stockholm skärgårds största ö, där vi hyrde ett hus nära vattnet. Har fotat mycket så här kommer lite bilder från dom härliga veckorna!
Kram <3
 
 
 

FÄRDIG!

Asså jag är såååå glad nu!!! Äntligen kan jag öppna bloggen med en design som blev exakt som jag ville ha den :D Det har som sagt varit lite stul nu i några dagar. En länk i kodmallen var inte med, men fixade det till slut!
 
Ska redan börja blogga ikväll. Började skolan i onsdags, så nu e de bara igång med det igen <3
Kommer redan med inlägg ikväll :)
 
Kramar <3