Kollo 2012!

 
Sticker på kollo imorgon! Ska till Anton Wassbergs danskollo så ska dansa MYCKET! :P Ska bli jättekul :D Kommer tillbaka igen den 6 juli, så bloggar nog då. Ni får hålla ut <3 Kort inlägg nu!
Kramizar Vickan

FJORTIS! <3

Igår var det ingen vanlig dag för det var min födelsedag. Min 14 faktiskt...;)
Vår 5:e år, tror jag, är midsommar på samma dag så då är det extra mysigt <3

Dagen började med att mamma och pappa väckte mig TIDIGT på morgonen och fick paket. Fick jättefina saker som jag kommer använda mycket!

Bild på alla mina presenter...än så länge :P



Från vänster:
  • Presentkort från Thomas Sabo (att köpa ett sidenarmband och berlocker)
  • 2 örhängen (Från Glitter och Blomdahl)
  • Perfym från The Body Shop; Dreams Unlimited, Sun Fresh
  • Present kort på Björn Borg
  • 2 presentkort från Gina Tricot
  • Presentkort från H&M
  • Spa-kit från The Body Shop (duschkräm,body lotion och ansikts-spray)
  • Produkter från Goldwell (inpackning,body lotion,shampo,balsam,hårspraym,lockspray)
  • "Elsas Hemlighet", Sofie Fahrman.
  • "Hello Cupcake", Leila Lindholm.

 

Firade sedan midsommar med våra kompisar. Spelade kubb,åt god mat, fick mer presenter m.m.

Hoppas ni hade en rolig midsommar också! ;)

Kramizar Vickan

 



LOL-lots of love

Halloj!
Har idag varit på bio med Anna. Vi såg den nya filmen LOL, med bla. Miley Cyrus, Ashley Green och Demi Moore.
Den va sådär....lite sölig på visa ställen men jättegullig! Mycket kärlek,vänskap och känslor ;)



Betyg från 1-5 ger jag den:



Imorgon e de ingen vanlig dag för de e nämligen min födelsedag. Midsommar OCH födelsedag. Kan det bli bättre!? Ska fira midsommar hemma iår med våra kompisar. Äta god sill-lunch och spela kubb haha liten tradition vi har sådär :P Bloggar om födelsedagen as soon as possible!

Ha en jättebra midsommar och sköt om er!
Kramizar Vickan

Sommar!?

Halloj!

Shoppingdag med bästaste Felicia :D Har haft det jättekul och köpt lite grejor:


Felicia <3





Bikini-överdel/stadium 99:-   Linne/Bik Bok 70:-     Örhänge,earcuff/Glitter ca 80:-


Jag vet, fyller år på Fredag men man kan ju alltid passa på :P

För några dagar sen gick jag in på "blogg.se Stil" och skulle hitta lite inspiration. Både sommar trender och häftiga outfits! Man hittar JÄTTEMYCKERT :D Det är ca 10 olika tjejer som driver bloggar på sidan. Alla har sin egna stil och skapar trendiga outfits som dom lägger ut. Klicka på bilden nedan! ;)



Imorgon ska jag va med Johanna och mysa. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på än...:)
Sen imorgonkväll e det födelsedagsmiddag med släkten, kommer lite i förskott <3

Ha det bra nu! Kände ni att det faktiskt var rätt varmt idag!?
Kramizar Vickan

New In!


Halsband ca 80:- / Ur och Penn

Vad tycker ni om halsbandet? Själv blev jag helt förälskad. Haha, har redan parat ihop det med 1000 outfits till sommaren. Perfa! :P

Har idag varit och sätt hungerspelen med fina Issa. Jag vet, lite sena men man måste ju se den någon gång och ABSOLUT på bio! Filmen var bra, men inte alls lika bra som boken. Blev nästan lite besviken...
Ska imorgon genrepa tidigt på Maxim inför mitt uppträdande på LasseK on sunday :P E sååå nervös! Hoppas det går bra :)

Nu ska jag se Sverige matchen! ;)
Kramizar Vickan

FÖRSTA DAGEN PÅ SOOOMMAREEEEN!

Hejsan!
SOOOOMMARLOOOOV! Haha e så jävla glad :D Slutade igår den 13:e så idag e de day one! Längar redan efter klassen och kompisarna :/ Haha, kommer träffa dom MÅNGA gr. ändå :P
Hade klassens dag och välgörenhetsdag mån,tis. Har tyvärr inga bilder från det :( men det var iaf jättekul! Hela skolan samlade in 78 000 kr till Sydafrika IMPONERANDE :D


Bild från skolavslutningen igår! Detta är isabelles bild, jag har alltså inte tagit den :)
På bilden från vänster: Alva,Klara,Issa,Jag,Johanna! ;)

Eftersom att sommarlovet fortsätter nu i ca 8 veckor vill jag bara säga att jag inte kommer hinna med att blogga lika mycket. Kommer nog inte ha teckning på alla ställen haha :P Kan riskera att förlora er läsare, men det e bara att gå in och sedan läsa mer efter sommaren...;)
Håller även på med en ny design som kommer va klar nu efter lovet. Helt nytt och fräscht!
Sorry för dålig uppdatering. Har bara haft så mycket med skolan nu sista veckan...:)

Hoppas ni får ett superduperbra sommarlov! Puuuuuuuuus :)
Kramizar Vickan

Grööööönan <3

Halloj!
Igår var det grönan som gällde med mina bästastebästaste kompisar! I 10 timmar dessutom haha :P
Har åkt allt på grönan nu förutom gått i Spökhuset...Gills det!? haha :P Nej, men asså e JÄTTE lätskrämd så ALDRIG att jag går in där kommer fan fan kissa på mig lol :P
Nej, men åkte fritt fall. Så tråkig gämfört med Atmosfear, känns som Katapulten fast högre...:) Sen åkte jag och mina två besties Anna och Issa Tilt. Ok, jag ska erkänna DÅ BLEV JA SKRAJ! Nej, men den tippar där uppe och de kittlade 10 gånger mer i magen. Trodde jag skulle dö :S

Fotade ofc! Så här kommer iaf dom som blev någorlunda fina:

Issa och Anna, FINASTE! <3333




Bild av slänggungan. Ställde mig nästan under den så att det skulle bli ett coolt perspektiv. Vad tycker ni!? ;)


Måste åka till grönan snart igen. Det bästa jag vet! :D
På onsdag e det sommarlov OMG! <3<3<3

Kramizar Vickan

Ooooooooh sometime I get a good feeling...


Bild från WHI


Hejsan!
Haha, hittade ingen större och bättre bild, men ni får nöja er...;)
Kom hem från skolan för typ 3 timmar sen haha :P Nej men har haft städdag i skolan, städa klassrummet/skåpet, sen var det fotbollsmatch mot 9orna och lärarna men vem orkar titta på det!? Så alla i min klass typ gick hem! :P

Iaf, ikväll ska mamma och pappa på middag så jag sticker till Harriet! Lite fredagsmys med god mat ;)
Imorgon ska jag med mina bästaste kompisar på grönan! Ska bli sååååååå kul :D Haha, kanske vågar åka tilt :S E den läskig!? Neeee men har ju åkt Atmosfear så borde kunna åka den också...

Sen nästa vecka blir det bara massa extradagar till skolavslutningen som jag har på ons. På mån e det "klassens dag" så ska med klassen till Sydpolen. Sen på tis e de välgörenhetsdag så jag ska uppträda med skolkören och så....VILL SÅÅÅÅÅÅÅ HA SOMMARLOV NUUUUUU!!!!
Fotar lite imorgon på grönan, så kanske det kommer upp lite här soon :P

Kramizar Vickan


Nationaldag!




Halloj!
Bakade såklart idag som ni ser på bilden! Hittade faktiskt ett recept på "Sverige-Cupcakes" så det passade ju riktigt bra! Min intresse för bakning har blivit större och större nu. Det e såååå kul och GOTT :D
Idag har jag väl inte firat så mycket egentligen, men släkt e inte så viktigt med sånt...Men min moster kom upp från Malmö! Vi gick lite på stan vid lunch och sedan middag på en italiensk restaurang på StEriksgatan kallad Grappa. Sååå goda pizzor dom hade! :P
E nu hemma och slappar. Skola imorgon igen :( Men de e bara en dag kvar med riktiga lektioner för mig, sedan e det bara massa extradagar innan skolavslutningen ni vet, bläää :P

Puuuuuuuuuss!
Kramizar Vickan

Haha, ursäkta mellanrummet här nere men kan inte få bort det! :P

 

























































Just laugh and you live longer...



Halloj!
Regnig söndag, guuuuud va ja e trött på regnet :/ Det e ändå juni liksom. Jag vill ha sommar! :D
Igår skulle jag egentligen spelat 3 mot 3 tunering med laget, men det blev inställt utomhus iaf pga vädret...Vi körde istället inomhus i Åkeshov men spelade inte.
Var igår eftermiddag på genrepet till Cabaré Kühler. Min dansskolas största show för dom duktigaste! Även fast det var genrep hade dom ändå på sig alla scenkläder. Sååå häftigt var det! ;)


Ska nu bara slappa idag och plugga till NO-prov imorgon :/ Hoppas det går bra nu då!

Puuuuuuuss!
Kramizar Vickan