Ny.......

Halloj!
 
Kom precis hem från dansen! :D Har haft så kul!
Tänkte att jag skulle skriva ett inlägg för de var ju ett tag sen...Hinner tyvärr inte bjuda på någon bild tagen med min kamera men de får bli en bild på mig för......Jag har färgat håret! xD

 
Till lite mörkare i en mer brun,röd nyans. Blev verkligen jättenöjd!
Hehe, ursäkta svettig men har precis tränat :P
Nu måste jag råplugga NO tills imorgon. Hoppas ni har haft en bra helg!
 
Förresten! Blogg.se's app för android har kommit! E så glad. Nu behöver jag inte blogga hemifrån hela tiden. Nu kommer jag försöka ha mer "att the moment" inlägg.
 
Kramar <3

Skärholmen nästa!

 
Hejsan!
Har halvdag idag så slutade ca kl.12.00, såååå skönt :D E nu hemma och slappar och ska sedan till Skärholmen med Hanna! Behöver köpa lite grejer...
Har brist på bilder nu så tog denna hahahahaha :P
Hoppas ni har haft en bra dag!
 
Kramar <3

Follow Me!


Följ mig gärna på Instagram. Jag heter: victoriafriman
Lägger ut bilder från min vardag och även bilder tagna med min kamera! ;)
 
En vanlig dag idag, men imorgon minsann e de So prov!!! Måste plugga så mycket ikväll!
Sen på ons e de halvdag. Går en lektion sen slutar jag haha :D
 
Kramar <3
 
 

H&M Inspiration

Från vänster längst upp: Klänning; 299:- / Topp 99:- / Skor 399:- / Byxor 199:- / Ballerinaskor 199:- / Byxor 199:- / Kofta 299:- / Kjol 299:- från Lana Del Rey kollektionen.
 
Hejsan! Kom hem nu för några timmar sen från Harriet och nu sitter jag bara och slappar vid datorn. Detta collage med h&m:s kläder är verkligen dom plaggen som ger mig mest inspiration nu och som jag mycket gärna vill köpa! Önskar bara att kläder inte kostade....<3
Ska ikväll ha myskväll med familjen. Ska bli så skönt och bara slappa hela kvällen och lägga sig sent ;) Imorgon ska jag faktiskt gå på en liten shoppingtur med Issa! Kanske hittar något då :D
Ha det så bra!
 
Kramar <3
 

Harry Boy

En liten har kommit till världen! Den 11 september fick jag ett litet kusinbarn :D Är så lycklig och han e så söt! Hans namn är Harry, som jag tycker är ett så gulligt namn. Rätt ovanligt idag faktiskt.
Vi var och hälsade på hela familjen igår och jag tog självklart med mig kameran <3
 
 
Har fler bilder som jag lägger ut sedan ;)
Hoppas ni har haft de bra!
Imorgon blir det bio och sleepover med Harriet!
 
kramar <3

Blommor och bin

 
Bild tagen i Ljusterö i somras, när de är vaaarmt liksom hahahaha. Saknar <3
Jag har ju döpt denna blogg till en vardagsblogg, men känner att jag lägger ut väldigt mycket foton på natur,porträtt o.s.v. Jag fotar såklart mycket med min kamera och har ett stort intesse ;) Kan också bero på att jag just nu inte har några nyligen tagna bilder, men e de inte kul med mycket foton? :P

Hoppas ni har haft en bra dag! Själv slutade jag tidigare :D
 
Kramar <3

I'm just running around in circles...


 
Bilden är tagen i sommras när blommorna blommade som mest! <3
 
Godmorgon allesammans! Hur mår ni? Själv e jag pigg och glad :D
Nu efter lunch ska jag och familjen äta lite brunch med min kusin och hans flickvän, ska bli jättemysigt!
I eftermiddag kommer min fina bardomskompis Rebecka. Hon ska sova över här till sön, så vi ska ha lite lördagsmys :P
 
Kort inlägg idag! Hoppas ni får en trevlig dag ;)
 
Kramar <3

Neutrogena


 
Dessa produkter har äntligen blivit mina! Har fått många rekommendationer av just denna facial wash och ansiktskräm ;) Har redan testat och det känns som om jag har fått mycket renare och fräschare hud!
 
Ska nu till skolan och i eftermiddag ska jag till bästa Elisa. Vi ska göra nåt innan hennes träning!
Hoppas ni får en bra dag :P
 
Kramar <3

Fallshine

 
Gick ut och fotade efter skolan någon vecka tillbaka och här är resultatet. Vissa bilder blev lyckade, andra inte! ;)
Om någon timme ska jag och mamma sticka in till stan innan jag ska på dans. Längtar <3
Kort inlägg idag!
 
Kramar <3

DUST

Vaknade idag av solen! Har alltid varit så fachinerad av små dammpartiklar som syns i luften när solen lyser igenom. Var bara tvungen och ta fram kameran och kolla resultatet! ;) Ett nytt motiv är hittat hahaha <3
 
 
Vad tycker ni?
Ska nu till skolan! Har Hemkunskap idag så hoppas vi får laga mycket mat :D
 
Kramar <3

Sunsets; Crete



 
 Solnedgångar i Kreta, mitt favoritmotiv och de var absolut värt det. Kolla in ljuset! <3
 
Kom precis hem från skolan och ska snart sticka till Harriet! Ska komma förbi baskethallen idag och säga hejdå till alla <3 Sista gången jag är där antar jag, slutade innan sommaren...
Äntligen fredag imorgon! :D Ska ha myskväll med mamma och bara slappa, sen i helgen blir det fullt upp! XD
 
Kramar <3

Beads+Headphones= Awsome!

 
Pysslade lite för några dagar sedan! Älskar denna idé och var bara tvungen att testa. Körde på lite neon-pärlor i olika mönster <3

Har inte hunnit blogga över helgen, har haft fullt upp. Men nu blir det många inlägg under veckan ;)
Hoppas ni har haft en bra helg!
 
Kramar <3