Centre G. Pompidou

Hahaha, tröttare kan man inte va :P Har gått minst 4 mil dom här dagarna :S Har så ont i fötterna :o
Idag har jag varit på 2 museeum och sedan shoppat lite på Champs Elysee! Vi var först på Musee D'Orsay imorse! Fantastiskt museum, en gammal ombyggd tågstation....Sedan åkte vi till Centre G. Pompidou, som vårat moderna museum i Stockholm! Så coola skulpturer och målningar!
Till middag åt vi på en restaurang precis vid hotellet, vid Porte Malliot, som bara serverade musselrätter! Vi tog den klassiska musselrätten som va jättegod! Måste sova nu, imorgon hinner vi med lite grejer på förmiddagen, sen drar de hemåt :(
Godaste middagen! Mätt nu :P
Kramar <3

Tour Eiffel

Hejsan! Paaaris! Bästa staden någonsin.
Nu går jag faktiskt en anledning att säga de också :P Har idag besökt Eiffel tornet och åkte hela vägen upp!
DE VA HÖGT!!! Men värt de :D Har tagit så mycket bilder och bara njutit Kort inlägg nu för e sååå trött ifrån den långa dagen och ska upp tidigt imorgon! :D
Eiffel Tornet. Mäktigare kan de inte bli :D
Skriver såklart mer om allt vi gjorde när jag sedan kommer hem!Hoppas ni har ett bra lov!
Kramar <3

På hotellet!

Halloj!
Har äntligen kommit fram i Paris :D Världens härligaste stad! Älskar den redan <3
Vi åkte alltså imorse ca kl.10.00 och sedan mellanlandade i Riga, stannade där i 3 timmar och sedan på planet till Paris ytterligare 2 timmar :o Sen tåget från flygplatsen till centrala Paris 2 timmar :S Aaaaaah blev galen!!! Men äntligen kom vi fram och har nu haft världens mysigaste kväll! Vi har sett triumpfbågen och varit på toppen. Utsikt över hela Paris, en utav de vackraste jag sett!!
Hela Eifell tornet började glittra vid 22.00 och jag var snabbt där med kameran :P
Ok, måste sova nu! Tidigt upp imorgon ;) Bjuder från en bild!
Finaste utsikten från planet. Ovanför molnen...
Kramar <3

Imorgon åker vi!

Hejsan!
Dålig uppdatering ja vet, men nu e de härliga tider på gång! :D
Jag sticker imorgon till Paris med min pappa och det ska bli så kul. En utav mina drömstäder som jag alltid velat åka till och nu äntligen!
Jag har tyvärr inte hunnit göra några tidsinställda inlägg, så jag får hoppas på de bästa att de finns Wifi på hotellet eller bra internet i stan! I så fall bloggar jag ifrån mobilen och lägger upp dagens bästa bild!
 
Hoppas ni stannar kvar på bloggen, ni betyder mycket för mig ni som läser ;)
 
 
Hahaha, jättefin bild! :P Upp tidigt imorgon då <3
 
 
Kramar <3

Skyfall

Halloj!
Äntligen lov asså! Så skönt :D Nu har jag en hel Paris resa och se fram emot, längtar! <3
E nu på väg i tunnelbanan till stan. Ska möta mamma och pappa och sedan gå på nya Bond. Jag hoppas verkligen den e bra! Mycket action xD
Har tyvärr ingen bild att bjuda på nu så de får bli inlägg utan bild...
Skriver mer imorgon! MÅSTE PACKA!

Kramar <3

Länge sen...

 
Det är så kul att titta igenom arkivet ibland! Letade efter någorlunda fina bilder hahahah :P
Hittade dessa 2 och man ser skillnad på nu och då. Den första är ok, men den andra...hahaah. Bakgrunden är liiite för färgglad om man tittar på blommans färger.
Brist på bilder, men kommer ta hundratusentals bilder i Paris! Längtar!!!! :D
 
Kramar <3

Statues of feelings

 
Hejsan!
Bild ifrån Drottningholm förra helgen ;) Ska nu på fest! Kort inlägg! Skriver mer imorgon, LOVAR :)
 
Kramar <3

At the moment

Hejsan!
Sorry för dålig uppdatering men har som sagt mycket läxor och prov, och för min del går skolan före bloggandet...:)
I kväll ska jag på tjejmiddag hos min kompis så kanske bloggar innan de i eftermiddag!
Här kommer en liten bild jag tog precis. Så här oranga är träden utanför vårat fönster <3 Älskar hösten <3



Kramar!

Inspiration; Höst

 
Hösten är faktiskt riktigt mysig! Bilder från weheartit som påminner mig om soliga höstdagar, och även kalla kvällar när man bara sitter inne och myser <3
 
Kom hem från skolan precis och nu e de plugg,plugg,plugg. Har massa prov och läxor :S Men så e de väl i 8:an :O
 
Kramar <3

Härliga dagar!

Hejsan!
Äntligen helg! Har haft en fantastisk helg :P Igår hände de mycket!
 
 Mötte först Hanna och Hannah på stan. Gick lite i affärer och åt sedan luch på donken. Mysigt! <3
Sen vid kl 5 va jag på party hos Johanna! De va såå kul, de bästa på länge! :P
Vi åt gott, hade roligt musikquiz och sedan spelade vi Michael Jackson Dance. Ni vet Wii-spelet där man dansar till alla hans låtar. hahahahah, vi var riktiga mästare!
 
 
 
Lite bilder ifrån festen! :D
Ska nu plugga och sedan titta på andra avsnittet av solsidan! Hahahah, freddan och mickans barn har blivit lite annorlunda....:P
 

Kramar <3
 
 

Minnen <3

Bläddrade igenom lite bilder ifrån min gamla hårdisk och hittade många bilder från när jag var mindre. Har så mycket minnen från just när bilderna är tagna så skrattar varje gång jag ser dem :P
 
 
Kommer fortfarande ihåg att jag alltid kunde sitta i minst 2 timmar i badet efter dagis. Och det som fick mig att sitta kvar va alla glassar från glassbilen och just den glassen som jag älskade som hade ett litet gult tuggummi i botten. De va livet för mig då! hahahah :P
 
 
 
Den här bilden är tagen på våran balkong i lägenheten jag bodde tills jag var 9. Här är jag kanske 4,5 år och grimaserar till kameran. Glad var jag iaf <3
 
 
Tagen hemma på julafton när jag skulle fixa mig till kvällen, lockat hår va de finaste! Jag kommer ihåg att jag tyckte tomten var sååå cool, men när han väl kom blev jag skraj och gömde mig under bordet! hahahah :P
 
Så himla roligt att vi har sparat så många bilder från när ja va liten. Så kul att gå tillbaka och titta på ibland. Har ett helt arkiv fullt!
 
Kramar <3
 
 
 
 

Leaves burning in the sun

 
Bilder ifrån Drottningholm <3
 
 
Härlig, men mörk tisdag kväll! Sitter just nu och tittar på Svenska Hollywwod Fruar (OFC) och gör liksom, som är MÅNGA. Seriöst, Gunnilla är ett skämt hahahahahah :P
Sköt om er!
 
Kramar <3

Lördag

 
Var alltså på Drottningholm med pappa idag och fotade mycket! Verkligen den finaste höstdagen på länge, KLARBLÅ himmel! :D

Tog många foton på fina löv och dom nästan 1000 Kanadgässen hahahahah :P
Varm choklad i höstsolen är de bästa som finns!
Kommer med mer bilder sedan...
Kramar <3

Älskar er! <3

 
Feeeeeest igår med tjejerna! Lite bilder från de ovan :P
 
Håller just nu på att redigera lite bilder som e tagna idag, världens finaste höstdag, på Drottningholm faktiskt...<3 Lägger ut ett inlägg i eftermiddag ;)
 
Kramar <3

Freeeedag!

shoooo!Fredag :D
Sitter nu och väntar på bussen för att bege mig till fruängen!
Min kompis Maja har fest ikväll med oss från kollot ,så ska dit! Ska nu fixa mig innan med Hanna, hannah och sensi :P
Kort inlägg! skriver mer imorgon. Tar såklart mycket bilder ikväll!
kramar <3

October

 
En bild tagen i slutet av sommarn. Kommer ihåg när jag fotade denna bild, de va varmt och soligt <3
 
Oktober nu, gud va snabbt tiden går....Nyss va de sommar :P
Ja, har mest slappat idag och pluggat mest ;) Prov hit och prov dit, men de e ju betygen man kämpar för.
 
Ska nu gå och lägga mig! Tänkte jogga imorgon innan skolan, börjar nämligen 10.30 :D
 
Kramar <3

Lååååång dag...

Halloj!
Sitter just nu i skolan och har snart matte :P Världens längsta skoldag idag, men aja de får man stå ut med! Går nästan i 7 timmar Hahahah ;)Ikväll ska jag faktiskt vara kreativ för en gång skull :P Kommer även med ett inlägg ikväll med redigerade bilder!kort inlägg!
Kramar <3